Monday, December 12, 2011

cabaran baru


REPUTASI KATA IBARAT KACA
SENANG DIHANCURKAN
TETAPI SUKAR UNTUK MEMPERBAIKINYA



setelah selesai satu masalah.. timbul masalah lain..

after settlekan mslh dgn classmate last week hr khamis.. aku trus bergerak blk ke umah dpt panggilan yg mama sakit.. hati anak mana yg senang bila dgr org tuanya sakit.. dlm kelas math pg tu resah skali.. x dpt fikir dgn tenang.. bercelaru.. mslh dgn classmate yg berlanjutan selama seminggu sudahpun diselesaikan.. alhamdulillah semakin ok..

alhamdulillah mama pun da mkn ok.. seronok.. x tergambar rasanya..
tp harini aku dpt tahu yg aku ad sakit urat saraf.. selama ni aku sakit tp wat tak tahu je..
kalau lg lama aku simpan aku akan dpt strok.. minta simpang..
doktor tu ckp lain kali cepat2 pergi cek, kalau x inilah jdnye.. muda lg...
dlm hati aku.. aku nk grad dulu.. x kawen lg nih.. haha sempat agy..
mcm biasa hidup aku dr dulu sentiasa dgn ubat2 yg byk.. belakang aku sakit.. tgn n kaki kanan pun sakit.. ubat tahan sakit je la yg menemani aku.. ubat panas kene sapu untuk kurangkan sakit.. tgn kanan pun lemah..
bilik tingkat 4 dkt ump hmm merana la sikit.. xpe.. dugaan..

ape2 pun aku kena blk jugak ke ump walaupun sakit sgt belakang ni.. exam da dekat.. byk menda lg x prepare.. blk ni bwk satay goreng nk mkn ngan roomate.. fuhhh x sbr nk mkn.. best..

Sekian