Wednesday, February 29, 2012

Gemuruh


asyik sedih je..
jom happy sikit dgn cter ni
x sabar menunggu hari
walaupun selepas ni mesti kehidupan akan lebih mencabar dgn suasana baru
keluarga baru
hubungan baru
dunia baru yg diwujudkan sendirian
haha over pulak

nwy aku happy disebalik ape yg telah aku lalui
dia memahami walaupun aku x cerita mslh yg aku hadapi
walaupun aku kene marah sbb x bgtaw ape yg sbnrnya
x ape lah.. nanti mengaibkan org
selalunya bila kite cter mslh kita kt org
cerita kita selalu menampakkan yang kita ni yg x slh kan
aku x nk meletakkan semua kesalahan terhadap org lain
lebih baik aku diam
kan lagi bagus
x menimbulkan mslh
x bergaduh
x bertekak
x menuduh

alhamdulillah
kehidupan selepas ini akan kutempuh dengan kesabaran
wahai si Adam 
aku menanti saat indah itu

wahai si Adam
belajar la disana dengan tekun
gi kelas jgn tidur
satu tapak kehadapan untuk sama level dgn aku
aku bangga

#langkah pertama sudah selesai
#langkah kedua menyusul tidak lama lagi
insyaAllah

disini aku menunggu dgn penuh setia