Monday, February 20, 2012

diperhatikan


lately aku sgt rajin mengupdate blog
aku pun x taw
mungkin disini sahaja aku boleh mengeluarkan kata2 yg x perlu diucapkan pd manusia
tp untuk diri aku sendiri untuk dijadikan tauladan

Allah Maha Mengetahui
Dia mengetahui segala tingkah laku manusia
Dia sentiasa memerhati manusia

memanglah apa yg setiap org buat mungkin x diketahui oleh org lain
tp sedarkah kita yg kita sedang diperhatikan?

Dia x pernah terlepas pandang setiap perkara yg dilakukan umatnya
kuasaNya diluar batasan

INGAT!!! kawan2

KITA DIPERHATIKAN

KITA DIPERHATIKAN

KITA DIPERHATIKAN

KITA DIPERHATIKAN

hati-hati sebelum nak melakukan perkara yang tidak baik
kadang-kadang perkara yang kita lakukan kita expect org lain x tahu
tapi akibat kecuaian 
orang lain dah terlebih dahulu mengetahui agenda anda
dan sentiasa memerhati dari masa ke semasa
JUGA
dah boleh menjangkakan apa yg bakal anda lakukan untuk tindakan seterusnya 
tp apakan daya
kelebihan manusia ada batasannya
selebihnya serahkan pada Yang Maha Esa

aku hanya manusa biasa yang tidak pernah lari dari melakukan kesilapan

tenangkan kah diri kita sekarang?