Sunday, December 4, 2011

Cool

Dengan secara spontan nye aku tekan new post walaupun niat sbnr nk view je.. secara langsung aku pun terus menaip ikut apa yg aku tgh fikir.. walaupun aku tgh bz ngan assignment yg berlambak n final project yg still di awang awangan..
ape yg aku tgh fikir adlh sgt bercelaru.. so ape yg aku tulis pun bercelaru.. tunggang terbalik.. bersepah.. so no need tu judge anything ya..
Terus terang aku memang stress, tp aku x nk tunjuk..
aku byk diam dlm bilik..
aku x byk mkn..
aku byk gler minum air..
sampaikan panggilan semulajadi kerap memanggil ku..

Aku x taw nk buat ape lah!!!
final project english aku memang blurr even aku yg bg arahan sbnrnya.. tp aku x buat ape2 pun..
final project ethnic relation pun aku blurr even aku director.. hoho
dlm kepala kosong..

TIME NK FINAL NI LA WAT HAL

mlm ni aky minum nescafe.. padahal aku x bley minum sbb naty pening kepala.. org kata minum nescafe bley hilang rasa ngantuk.. tp ngan aku x berkesan langsung.. minum la byk mana pun still ats katil.. katil tu memanggil manggil je walaupun tingkat 2.. kene panjat bagai.. dah la katil berbunyi.. nk gerak2 pun susah sbb takut wat roomate yg duk bwh x slesa.. tp nk wat camne... haih~

esok ad test math.. tp byk x taw buat.. tu la, sape suh x tanya awl2.. sebok nk blk umah.. abaikan masa yg ad untuk study.. lebh rela blk uma.. pastu x wat ape2..

satu ;g hal yg wat aku acap kali wat menda yang sama adalah open registration untuk sem depan.. memo baru anta ckp open pada 4-7.. tunggu la detik kol 12.01 minit pg 4 hb tu nk daftar.. tp x bley pun.. x open pun agy,.. ape kes ni weii.... tensen2... tunggu sampai kol 1 tp still x da.. bgn pg2 try lg pun still x bley.. haish~

(^_^)

aku manusia biasa.. aku ad pendirian aku sendiri.. aku pilih untuk melalui kehidupan mcm ni.. aku bertanggungjawab dgn apa yg aku pilih.. aku xkn sia siakan peluang yg ad dpn mata.. dah byk peluang dtg pd aku.. aku x kn sia siakan.. ini lah masanya untuk aku buktikan... aku percaya pada diri aku..
Ya Allah permudahkan lah urusanku pada hari ini dan pada hari2 yg seterusnya