Tuesday, August 18, 2009

Semua Salah Saya...

Semuanya salah saya..
semuanya salah saya..
semuanya salah saya..
semuanya salah saya..
semuanya salah saya..

saya yg jdkn mcm ni..
saya yg jdkn mcm ni..
saya yg jdkn mcm ni..
saya yg jdkn mcm ni..
saya yg jdkn mcm ni..

sampai bila saya nk slhkn diri saya..
sdgkn semua tu x pntg buat saya..
tidak ade kene mengene ngan hidup saya..
sooooo.. jgn terlalu fikirkn sgt..
wat tataw jerk..
yg penting buku 555 yg baru makin ceria warnanya..
so kemerepekan saya yg udah ditambah tambah ilmu dr mentor saya Sir Farid..
makin menjadi jadilah..
jd.. dont u ever trying to find me after diz oteh.. sbb saya xkn layan..

wah!!! saya buat semua ni kerana nk rawat hati sendiri supaya jgn bersedih akan sesuatu yg x bermakne.. kate seorg sahabat. Xkisah la nasihat dye x bagus ke or bagus.. tp saya gune.. nggak waras agaknye diriku ini..